Hvad kan På Dybt Vand også bruges til?

Her er deler vi spørgsmål og svar spil-udvidelserne for På Dybt Vand 🔥

Noen tanker om spillet.

Konkretisering av kajakker

Julebord i Lillesand Padle klubb.( 32 af 300 møte) nå i Fredages.

Jeg hadde taget med På Dypt Vand ,som hadde tilfædigvis ankommet samme dag fra Hanne.

Feedback var god blant de fem medlemer som jeg hadde en liten spille runde med. Det var mange gode diskusjoner og vår Styre Leder Edvin Hansen ville bruge På dypt Vann senere på i en klubb aften.

Det neste punktet er vel bare å printe ud en kort av Lillesand havn og område rundt i 1:2…

Læs mere

Konkretisering av kajakker

Julebord i Lillesand Padle klubb.( 32 af 300 møte) nå i Fredages.

Jeg hadde taget med På Dypt Vand ,som hadde tilfædigvis ankommet samme dag fra Hanne.

Feedback var god blant de fem medlemer som jeg hadde en liten spille runde med. Det var mange gode diskusjoner og vår Styre Leder Edvin Hansen ville bruge På dypt Vann senere på i en klubb aften.

Det neste punktet er vel bare å printe ud en kort av Lillesand havn og område rundt i 1:25000 og 1: 50000.


Bagefter , så laget jeg overstående setup på spillet. Her sees fem kajakker med to godt øvet (IPP3-4) ,en som har været ude fem ganger og den sidste med rød markør har noe utfordring med at holde tempoet. Med brugen av konkrete « kajakker» på kartet så kan hvem gøre hvad i bugsereing være tydelig. Ellers har jeg lagt til  en markør for strøm f.eks tidevann. Ved at bruge en whiteboard under spillet , kan spilleren skrive ned sin forslag først ,så kan diskusjoner og andre innspill kommer bagefter. Jeg tror at det være  mange aha opplevelser ;

All the gear with no idea

Good ideas with no gear.

Men vi i Lillesand Padleklubb har ennå ikke spillet På dypd vand på ordentligt.

Så det vil ta noe tid før jeg/vi har mer erfaring. Jeg tenker at jeg blander sammen overraskelse bunken og ta med tre kort ,usett på min kajakk tur nå Torsdag.Villet jeg ha hatt tjekk på disse tre overraskelses situasjoner i virkeligheten?

Legger ud min erfaring med dette på Torsdag aften.

Med vennlig hilsen Olav Magne Seime,Flekkerøy


Læs mindre